Πωλήσεις - Τεχνικές πωλήσεων
Ασχολείστε επαγγελματικά με την ιδιωτική ασφάλιση και βιώνετε τις μεγάλες αλλαγές στον Κλάδο; Επιχειρείτε ασφαλιστικές πωλήσεις σε ένα δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά οι πωλήσεις «δεν κλείνουν»; Το σεμινάριο με τίτλο "Νέο μοντέλο: Αντιρρήσεις αγοράς - Κλείσιμο πώλησης" δημιουργήθηκε για να σας βοηθήσει να επαναπροσδιορίσετε το ρόλο σας σε μια αγορά που εξελίσσεται ραγδαία και να σχεδιάσετε εκ νέου την στρατηγική των πωλήσεων σας. Παρουσιάζονται συγκεκριμένα παραδείγματα για προσέλκυση μεγαλύτερου πελατολογίου και αύξηση εσόδων.
Εμπλουτίστε τις γνώσεις σας σχετικά με τις συνθήκες που διαμορφώνουν τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Γνωρίστε τις πρακτικές που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων και βελτιώστε τις ικανότητές σας στη δημιουργία ερεθισμάτων ενεργοποίησης των αγοραστικών αντανακλαστικών των πελατών σας στις επικοινωνίες που πραγματοποιείτε μαζί τους.
Ασχολείστε επαγγελματικά με τις πωλήσεις προϊόντων; Βλέπετε τα νέα προϊόντα που προσφέρονται από το διαδίκτυο ως απειλή στη δουλειά σας; Το σεμινάριο με τίτλο "Νέο μοντέλο - Ειδικές τεχνικές και επιχειρήματα στις πωλήσεις γενικών προϊόντων" δημιουργήθηκε για να σας βοηθήσει να επαναπροσδιορίσετε το ρόλο σας σε μια αγορά που εξελίσσεται ραγδαία και να σχεδιάσετε εκ νέου την στρατηγική των πωλήσεων σας. Παρουσιάζονται συγκεκριμένα παραδείγματα μετατροπής των σύγχρονων "απειλών" σε "ευκαιρίες πωλήσεων" για προσέλκυση μεγαλύτερου πελατολογίου και αύξηση εσόδων.
Ασχολείστε επαγγελματικά με τις πωλήσεις προϊόντων; Διαπραγματεύεστε καθημερινά στην επαγγελματική σας δραστηριότητα; Το σεμινάριο με τίτλο "Νέο μοντέλο – Τεχνικές πειθούς" δημιουργήθηκε για να σας βοηθήσει να οργανώσετε τα επιχειρήματά σας και να εξελίξετε τη ρητορική σας δεινότητα γνωρίζοντας τα μέσα της πειθούς και τον τρόπο αξιολόγησή τους. Παρουσιάζονται συγκεκριμένα παραδείγματα από καθημερινές επαγγελματικές διαπραγματεύσεις και περιπτώσεις πωλήσεων για προσέλκυση μεγαλύτερου πελατολογίου και αύξηση εσόδων.
Μία σύνθετη διαπραγμάτευση πολλές φορές κερδίζεται πριν φτάσουμε στο τραπέζι αυτής. Στόχος του εν λόγω σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να έρθουν σε επαφή με στρατηγικές και στρατηγήματα («τακτικές») διαχρονικής αξίας, να εξοικειωθούν με την χρήση αυτών και να μάθουν επί του πρακτέου τον τρόπο εφαρμογής του ολοκληρωμένου πλαισίου που καλείται 3D Διαπραγμάτευση.
Η διαπραγμάτευση αποτελεί πλέον μία από τις βασικότερες δεξιότητες που οφείλουν να διαθέτουν τα στελέχη των επιχειρήσεων και των οργανισμών για να ανταπεξέλθουν στις ποικίλες προκλήσεις του σύγχρονου, ανταγωνιστικού περιβάλλοντος. Στόχος του εν λόγω σεμιναρίου είναι η επαφή των συμμετεχόντων με την τέχνη, αλλά και την τεχνική των διαπραγματεύσεων με ένα τρόπο αρθρωτό και ολοκληρωμένο.
Η διαπραγμάτευση αποτελώντας βασικότατη δεξιότητα για τα στελέχη των επιχειρήσεων και των οργανισμών θα πρέπει να σχεδιάζεται και να υλοποιείται με αυστηρή επιστημονικότητα. Στόχος του εν λόγω σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να εντρυφήσουν στις στρατηγικές της διαπραγμάτευσης (before the negotiation table) και να εξασκηθούν στην χρήση των κατάλληλων τακτικών (ή την αποφυγή αυτών) κατά την διάρκεια αυτής (negotiation table).